HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Bisnes Shaklee : Closing September

Alhamdulillah...alhamdulillah..

Nikmat Allah yang mana yang saya nak dustakan? Syukur dengan peningkatan ini.
Semalam adalah kali pertama saya turut serta dalam acara closing yang berlangsung setiap akhir bulan. Rupanya ada khabar gembira buat saya.

Alhamdulillah.

Peningkatan satu rank lagi. Meniti lagi satu rank keatas, membuatkan saya semakin teruja dengan bisnes ini. Sememangnya saya dah lama sertai keluarga Shaklee. Dari makan sendiri, saya cuba-cuba buat sharing di blog dan akaun Facebook. Memang ada sambutan. Namun, mungkin disebabkan ketiadaan target, saya lari daripada track. Namun, Alhamdulillah. Setelah saya nampak strategi yang bagaimana untuk melonjak, saya menikmati ganjaran yang diharapkan. Syukur.

Semalam, semasa menanti untuk closing, dapat juga bersembeng dengan ahli-ahli keluarga besar RichFamily. Macam-macam ragam yang dapat dilihat. Ada juga yang upline dan downline duduk di dalam satu rank. Maknanya didalam bisnes Shaklee, memang tiada istilah siapa-masuk-dulu-dia-kaya-cepat-siapa-masuk-kemudian-dia -tak-boleh-pintas-upline.

Manis. Memang manis.

Semangat saya terus membara untuk mendapatkan income akhir 4 angka pula. Dari 2 angka, meniti 3 angka, dan kini mencecah 4 angka, kini saya semakin nampak matlamat dan tujuan. Alhamdulillah..

Ada sesiapa yang nak join team kami? Nak merasa pendapatan 2-3-4-5 angka sebulan? Anda yang pilih.
Jangan malu-malu untuk hubungi saya.
013-398 4050.

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Bangi & Kajang. 

Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 013-398 4050 Email : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...