HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Testimoni : Vitamin Cinta ( Alfalfa & Vitamin E )

Vitamin Cinta menyemarakkan kasih sayang antara suami & isteri. Memang telah terbukti dengan banyak testimoni lain tentang kehebatan Set Vitamin Cinta yang mengandungi Vitamin E dan Alfalfa.

Untuk mengetahui manfaat Vitamin E, boleh baca entri Vitamin Cinta ini.

Bestkan jika orang lain nampak kita muda dari umur sebenar. Puan N ini berusia 32 tahun. Tapi sering dikatakan berusia 25 tahun. Awet muda...

CANTIK DILUAR DAN DALAM...
TESTINOMI SAYA SENDIRI(SAYA NAK SHARE PENGALAMAN SAYA PADA SEMUA WANITA DILUAR SANA):-
saya telah menggambil ALFALFA COMPLEX & VITAMIN E hampir 7 bulan..Gambar yang sebelah kiri tu gambar tahun lepas saya x makan apa2..walaupun orang tengok saya kurus tapi berat saya masa tu 52kg, saya ada masalah dalaman, saya ada masalah keputihan, haid x teratur, sembelit, kulit kusam, susah nak buang angin, perut buncit(walaupn kurus tp sebenarnya perut saya buncit, hehehe...) bermacam2 ubat saya pernah makan tapi semuanya x sesuai tuk saya & x serasi, tapi setelah saya diperkenalkan oleh BONDA SHA & VITAMINN SUPPLEMENT, dyowanglah yang banyak membantu saya dan memperkenalkan Produk Shaklee nie...
Gambar yang disebelah kanan adalah gambar trbaru saya bulan 6.13, nielah hasil yang saya perolehi sekarang, Alhamdulillah..saya happy sangat..segala masalah yang saya tanggung selama nie,dapat diselesaikan dengan hanya makan ALFALFA COMPLEX & VITAMIN E..sekarang nie berat badan saya 45kg..saya happy sangat2 sebab dapat balik bentuk badan yang ideal..kalau saya pegi manr2, ada orang ingat saya nie anak dara lagi yang umur 25 tahun, walhal umur saya dah 32 tahun ada 4 orang cahaya mata...terkejut dyowng..hehehe...saya cakap saya kawen muda..saya brsyukur...dan yang paling penting sekali suami makin sayang dan hubungan kami makin utuh...
.i love shaklee 
Sharing is caring 



Jika anda berminat untuk mencuba Set Vitamin Cinta ini, jangan malu untuk hubungi saya.

013-398 4050 | nadhira.haqim@gmail.com


----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Bangi & Kajang. 

Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 013-398 4050 Email : nadhira.haqim@gmail.com



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...