HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Saya Adalah Pengedar Sah Shaklee

Saya adalah pengedar sah Shaklee di Malaysia yang beroperasi di kedai online Mamadhia Vitashop.


Dengan Shaklee ID 866979, anda boleh mendapatkan mana-mana vitamin yang anda gemari daripada saya. Pembelian daripada saya juga akan melayakkan ada untuk mendapatkan khidmat konsultasi berterusan secara percuma. Anda juga berpeluan untuk berada didalam grup khas untuk pelanggan  di medium Facebook yang membolehkan tip-tip mudah tentang vitamin, maklumat kesihatan, maklumat kecantikan dan sebagainya diakses dengan mudah. Juga sedikit perkongsian tentang testimoni yang dialami oleh pelanggan Shaklee kami. Anda juga boleh melontarkan pertanyaan, idea atau pendapat disitu.

Untuk pengedaran vitamin ke seluruh negara, saya akan menggunakan khidmat Pos Malaysia Berhad. Bagi khidmat COD pula, saya akan melakukannya di sekitar :

* Bandar Baru Bangi
* Bandar Kajang

Juga di kawasan sekitar yang akan dikenakan sedikit caj. ~~Duit minyak je sikit. Yang pasti murah le dari caj Poslaju~~ Sila maklumkan kawasan untuk COD ye. Perbincangan mengenai caj boleh dilakukan.

Bagi mereka yang berminat untuk mendapatkan sendiri vitamin Shaklee di Pejabat Shaklee, anda dibolehkan untuk menggunakan Shaklee ID saya. Tak ada masalah. Anda boleh gunakan id ini :

* 866979

Apa untungnya beli vitamin Shaklee dengan menggunakan ID saya?
Ye. Anda akan dapat memiliki vitamin Shaklee dengan harga ahli sahaja. Sila notify saya mengenai pembelian anda ~~no inbois~~ 
Ia akan melayakkan anda untuk masuk kedalam grup khas untuk pelanggan di Facebook.

Bagaimana untuk menghubungi saya?
Anda boleh mencari saya di :

Talian : 013-398 4050 ~~Call, whatsapp, sms~~
Email : nadhira.haqim@gmail.com

Anda juga digalakkan untuk LIKE page Mamadhia Vitashop untuk update terbaru mengenai vitamin, promo Shaklee, testimoni, tip-tip dan sebagainya. Boleh pm saya disitu juga.

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Ibu Pejabat POS Besar KL, Central Market, Dayabumi, Bangi & Kajang. 

Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 013-398 4050 Email : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...