HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Testimoni : Set Menyusu dan Set Kurus

Ini adalah testimoni saya sendiri. Nak juga enterframe blog sendiri. Hahaha!

Ok. Memandangkan niat saya untuk menyusukan baby secara eksklusif susu ibu sepenuhnya, maka saya telah mengambil Set Menyusu Triple M. Untuk makluman, kali ini misi penyusuan saya adalah tandem nursing dimana saya menyusukan Dhia juga yang berusia 1 tahun 7 bulan bersama-sama adiknya baby Dina yang berusia 3 bulan.

Setiap hari saya mengamalkan Set Menyusu Triple M yang terdiri daripada :

1. Vitalea
2. B-Complex
3. Vitamin C
4. Alfalfa
5. ESP
6. Ostematrix

Saya juga mengamalkan beberapa tambahan vitamin lain untuk mendapatkan berat yang saya inginkan. Masih belum dapat berat ideal yang saya mahukan. Apa pun saya tetap gembira kerana angka dimesin penimbang semakin menurun juga. :)

Sebagai bantuan untuk proses menurunkan berat, saya amalkan :

1. Lecithin
2. Omega Guard

Set Kurus, Set Menyusu, Set Kulit Cantik

Apa yang saya rasa?

Alhamdulillah. Misi tandem nursing kami berjalan dengan lancar. Walaupun Dhia tidak menyusu susu ibu sepenuhnya ( susu Dutch Lady dirumah pengasuh ), namun Dhia mendapat susu ibu sepenuhnya dirumah terutamanya apabila tiba hari minggu. Baby Dina pula, saya pastikan beliau mendapat sepenuhnya susu ibu. Saya menghantar stok perahan ke rumah pengasuhnya.

Saya juga mendapat tubuh yang sihat. Menguruskan anak seramai 4 orang, kerja rumah dan bisnes secara bersendirian, bukan suatu kerja yang mudah. Kekuatan mental dan fizikal memang sentiasa teruji. Saya juga berjaya menurunkan berat badan daripada 69kg pada hari terakhir berpantang, kepada 64kg hari ini. Untuk makluman berat terakhir saya sebelum masuk ke labor room pada 25/07/2013 adalah 84kg!! Gumuks!!

Bonusnya, saya juga dapat lari daripada masalah kulit. Jerawat, kulit kering, kulit kusam dah tak ada lagi. Best!
Kini, saya dah tak perlu pakai foundation. Cukup sekadar mencuci muka dan memakai bedak sahaja. Kulit juga semakin kurang berminyak.

Ini adalah statement kawan-kawan saya yang nak bagi saya jadi perasan. Hahaha!

Testimoni Set Kurus, Testimoni Set Kulit Cantik


Nak join saya amalkan gaya pemakanan sihat bersama Shaklee? Jom hubungi saya sekarang.
Dapatkan Tips Penyusuan, Tips Kurus dan Tips Kulit Cantik secara percuma apabila anda menjadi pelanggan saya.

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Bangi & Kajang. 

Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 013-398 4050 Email : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...