HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Tuntutan Ilmu, Belajar Hingga ke Negeri China : IMKK April 2014

Alhamdulillah...Alhamdulillah..

Tak pernah tersangka akan dapat juga sertai program Intensif Magnet Kekayaan & Kejayaan 
( IMKK ) anjuran Richwork oleh Dr. Azizan Osman. Seorang mentor bisnes yang sangat berjaya dan menjadi idola kepada ramai orang lain.




Alhamdulillah. Saya bersama empat orang sahabat dari Chini dah bersama-sama recharge energy untuk jadi orang yang sentiasa positif dengan apa juga yang terjadi dan bakal terjadi disepanjang perjalanan sebagai manusia yang memegang amanah Allah. Kita bertanggungjawab sepenuhnya!







Apa yang saya dapat di IMKK?

1. Saya dapat serap aura yang sangat positif. Saya juga belajar bagaimana untuk bersihkan hati dan jiwa untuk menjadi magnet kekayaan dan kebaikan.
Fuhh! Susah nak terangkan. Jom kita pergi ramai-ramai. Dapatkan aura dan energy positif disana.

2. Saya dapat membuat network dan networth dengan ramai jutawan dan bakal jutawan yang menjalankan berbagai-bagai jenis perniagaa. di serata Malaysia.

Alhamdulillah. Perjalanan kami daripada Pahang sangat dipermudahkan Allah. Terima kasih kepada kawan-kawan yang bantu beli tiket seminar, yang bantu booking hotel dan tunjukkan jalan.

Alhamdulillah. SYukur.

Meh layan dua tiga keping gambar di IMKK April 2015.










----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi. 

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia.
Pilihan COD - Chini & sekitarnya.

Hubungi saya :
Noriah Rusman
Telefon : 013-398 4050
Emel : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...