HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Kenapa saya pilih MLM Shaklee

Kenapa ye saya pilih MLM Shaklee??

Saya memilih perniagaan menjual vitamin Shaklee kerana ingin mencari income tambahan untuk keluarga. Yang mana apabila anak dan bertambah, ekonomi makin ketat, harga barang yang semakin naik saban tahun, keperluan yang meningkat dan macam-macam lagi la.

Alhamdulillah, saya bertemu dengan kumpulan hebat yang saling membantu ahli kumpulan untuk berjaya. Yang saling mengingati tentang amalan rohani. Yang tidak bersifat materialistik dan menunjuk-nunjuk seperti kebanyakan kumpulan MLM lain. ##dah banyak join MLM. Dan semuanya membuatkan saya down & give up##

Yang penting juga, saya tak perlu membuat head hunting. Sesungguhnya, pada pendapat saya, menjual produk adalah lebih senang berbanding dengan mencari downline, dan perlu menyuruh downline tersebut membuat komitmen seperti yang saya buat. Saya juga tak perlu keluar malam atau hari minggu dan meninggalkan insan-insan kesayangan saya dan meletakkan kata-kata "bukan kuantiti masa tapi masa yang berkualiti' untuk anak-anak. Pada pendapat saya, yes!! kita perlukan masa yang berkualiti bersama anak-anak. Tapi, adakah kita pasti apa aktiviti anak-anak 15 minit sebelum masa berkualiti yang akan kita tempatkan bersama mereka? Dalam zaman semua dihujung jari, saya perlu berwaspada untuk "masa berkualiti" itu.

Dengan MLM Shaklee, dengan kumpulan hebat ini, saya tak perlu menyekat masa untuk bersama anak-anak. Saya hanya membuat promosi di laman mukabuku dan blog. Dengan servis yang diberi kepada pelanggan, proses promosi mouth to mouth tetap berjalan.

Didalam kumpulan ini, saya diajar untuk membuat promosi, info produk, perkongsian rohani, kata-kata motivasi dan semangat, hanya melalui grup khas dilaman mukabuku. Sekiranya ada kelas-kelas perkongsian di lokasi tertentu, semua ahli dibenarkan untuk membawa anak-anak masing-masing.

Kawan-kawan yang nak join bisnes nie, bolehlah sms / whatsapp saya ye. Memang seronok dan tak rugi langsung. Nanti kiota cerita macam mana nak generate income dengan modal kecil sahaja. :)




----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Ibu Pejabat POS Besar KL, Central Market, Dayabumi, Bangi & Kajang.

Hubungi saya,
Telefon / SMS / Whatsapp : 013-398 4050
Email : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...