HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

10 Sebab Kenapa Saya Wajib Ambil ESP Bersama BFF

Assalamualaikum..

Tinggal beberapa hari saja lagi promosi ESP akan berakhir. Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan stok ESP anda ye. SMS atau Whatsapp aje ke nombor telefon saya. Pasti saya akan melayan anda sebaik mungkin. 

Ramai yang dah tahu apa dia ESP tu. Pada yang masih belum tahu, jemput baca entry ini dengan lebih lanjut.




1. ESP merupakan produk berasaskan soya yang diiktiraf diseluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protin yang tinggi yang pernah dihasilkan. Kajian klinikal keatas ESP dibuat oleh pihak ketiga, bukan oleh penyelidik Shaklee sendiri.

2. ESP Shaklee merupakan produk soya yang diproses secara non-GMO;  yang diproses tanpa bahan kimia. Ia juga dimasak dengan suhu perlahan iaitu pada suhu 40 darjah celcius sahaja.

3. Setiap 1 canister ESP ( 850g ), adalah dihasilkan daripada 30kg kacang soya. Ia memberikan sumber tenaga dan boleh bertahan lama.

4. ESP menjamin penyediaan asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.

5. ESP juga diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Ia sangat untuk semua peringkat umur tanpa mengira samada tua mahupun muda. 

6. ESP mempunyai Indeks Glisemik yang rendah iaitu pada kadar 39 sahaja. DImana menjadikan ia juga sangat sesuai kepada penghidap kencing manis.


http://mamadhia-vitashop.blogspot.com/


Indeks GlisemikIndeks glikemik makanan (IG) atau glycemic index ialah perangkaan yang diberikan kepada makanan untuk menunjukkan tahap peningkatan gula darah.Angka yang digunakan ialah dari 0 hingga 100.Semakin tinggi nilai IG makanan, semakin singkat masa peningkatan gula darah.Nilai IG yang melebihi 55 adalah tinggi manakala nilai IG yang kurang daripada 55 adalah rendah.Indeks ini dapat membantu merancang pemakanan dengan lebih sihat.



http://mamadhia-vitashop.blogspot.com/



Kenapa Saya Menggemari ESP?

1. Rasanya yang enak terutamanya apabila dibancuh bersama minuman kegemaran saya yang lain. Antara resepi yang menjadi pilihan saya adalah seperti :
  • ESP + Milo
  • ESP + Fresh Milk ( coklat )
  • ESP + Sunquick

2. ESP boleh dijadikan masker untuk kecantikan kulit saya. Hasil selepas setahun mengamalkan ESP, kini saya tak perlu lagi memakai sebarang krim muka atau foundation untuk keluar dari rumah. Cukup sekadar tampalan bedak untuk mengelakkan  muka pucat. Saya lebih yakin dengan penampilan diri sendiri walau tanpa tampalan sebarang warna mekap.

3. ESP membantu saya meningkatkan pengeluaran susu ibu demi untuk menjayakan proses tandem nursing bersama anak-anak syurga saya, Dhia dan baby Zara. Alhamdulillah, sehingga ke hari ini, saya telah bertandem nursing selama 8 bulan, walaupun dhia bersulam dengan susu formula, Dhia lebih sukakan susu ibu.

4. ESP membantu saya menurunkan berat badan. Syukur sangat dengan berat sekarang, yang mana ia adalah berat ketika awal perkahwinan 10 tahun yang lepas. Bayangkan betapa banyaknya penurunan dari selepas bersalin Julai 2013, berat saya adalah 76kg. Sekarang angka penimbang berubah kepada 60kg.

Terlalu banyak kalau nak diceritakan manfaat dan kebaikan ESP. Saya pasti yang yang lain pun menerima manfaat yang sama. Tak hairanlah mengapa ESP menjadi pilihan ramai rang di Malaysia sebagai suplemen kesihatan setiap hari.

Jangan lepasskan peluang untuk mendapatkan stok anda sempena bulan Promosi ESP yang bakal berakhir 5 hari lagi. Puasa pun tak lama lagi dah. 

Tak cuba, tak tahu kan?
Kena kenal dulu, pasti jatuh cinta.

Noriah
013-398 4050


----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia.

Pilihan COD - Bangi & Kajang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...