HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Testimoni : Set Triple M

Assalamualaikum.

Entry ini adalah rentetan kegembiraan saya semalam. Hahaha!
Siapa tak gembira kan? Diusia 34 tahun, ada orang cakap kita masih macam budak sekolah. Melompat bintanglah saya!

Itu adalah statement tak sedar diri. Sila abaikan.

Hakikatnya, ia adalah refleksi dari pengambilan vitamin Shaklee. Atas banyak tujuan, maka saya telah mengambil set Triple M yang boleh beri berbagai kesan untuk saya. Mula mengenali vitamin Shaklee ketika berpantang Dhia Nur Amani, saya terus jatuh cinta dengannya. Cinta mati ni!

Dan pengambilan set Triple M berlangsung sepanjang proses menyusukan Dhia. Juga bersambung ketika hamil Irdina Nur Eizzara  hingga sekarang ia membantu proses tandem nursing kami. Alhamdulillah.
Kesan maksimum yang saya perolehi sepanjang mengenali vitamin Shaklee.

Hehe! Ni la dia komen membina dari kawan-kawan mukabuku. Terima kasih semua. Tak terniat pun nak dapat komen sebegini. Tujuan asal, nak tayang baju Richfamily saje.


www.mamadhia-vitashop.blogspot.com


Gambar baju yang saya nak tunjuk adalah baju ini. Baju yang ditempah khas oleh mak Shaklee saya untuk leader-leader didalam grup beliau. Cantikkan warna pink & hijau. Trend orang sekarang, color block!


www.mamadhia-vitashop.blogspot.com



Apa yang saya ambil?

Bermula dengan Set Berpantang, saya meneruskan dengan Set Triple M. Ia terdiri daripada :


www.mamadhia-vitashop.blogspot.com



Ok. Itu lah set yang saya memang telan setiap hari. Set Triple M namanya. Tujuan utama saya mengambil set Triple M adalah untuk membantu saya kekal cergas dan sihat untuk menjalani proses tandem nursing bersama Dhia dan baby Zarra. Hari ini, Dhia telh pun berusia 2 tahun 1 bulan, dan Baby Zarra berusia 8 bulan. Alhamdulillah. Set Triple M sangat membantu saya.


Aku yang sekarang, bukan yang dulu lagi..

Wah! Kenapa ramai yang perasan fizikal saya berubah? Haha...
Memang berubah pun. Suatu waktu dulu, saya amat besar. Berat saya mencecah 76kg pada tahun 2010. Memang naik mendadak selepas berhenti menyusukan anak kedua. 

Macam-macam produk kurus saya cuba. Namun, malangnya penurunan tak seperti yang saya mahu. Berat saya betul-betul turun selepas bersalin Dhia pada 2012 dan menyusu sepenuhnya susu ibu dengan bantuan set Triple M.
Oklah. Tak nak cerita panjang. Biar gambar berbicara.


2010 - 76kg - Wean Off Dira


2011 - 73kg - Selepas mencuba berbagai cara dan produk slim


 2012 - 69kg - Selepas melahirkan Dhia dan fully breastfeed dengan bantuan set Triple M


2013 - 86kg - Semasa mengandungkan Baby Zarra


 2014 - 60kg - Gambar terkini, Semasa proses tandem nursing

Ini adalah perubahan fizikal saya dalam tempoh 4 tahun. Lama sangat nak kurus tu. Tapi saya percaya dengan proses penurunan berat secara sihat. Dan dengan kesungguhan dan kesabaran, saya dapat hasilnya. Kini, saya masih dalam proses menurunkan berat lagi. Masih ada 5kg untuk dibuang.
Doakan saya berjaya kawan-kawan.

Untuk dapatkan set vitamin anda, juga sebarang konsultasi boleh hubungi saya.

#iR @Noriah Rusman
#worldclassSID 
http://mamadhia-vitashop.blogspot.com

013-398 4050
----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia.

Pilihan COD - Bangi & Kajang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...