HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Performance Drink Membantu Anak Berpuasa

Salam Ramadhan sahabat alam maya.

Anda sedang melatih anak berpuasa? Seronok kan bila dapat berpuasa bersama-sama anak-anak, melatih mereka tentang berpuasa, melatih mereka untuk mendapat ganjaran besar di bulan Ramadhan yang mulia ini. Jangan lupa latih mereka untuk bersolat juga ye.

Saya juga sedang melatih anak perempuan saya berpuasa. Baru umur 7 tahun. Saya menggalakkan beliau mengikut jejak langkah abangnya yang dah beberapa tahun berpuasa penuh sejak umur 7 tahun. Syukur Alhamdulillah Dira nampak gembira berpuasa. Walau didalam cuaca yang panas dan kering, Dira tetap bertenaga. Tak lupa juga untuk anak sulung saya dah berumur 10 tahun.

Apa yang saya bekalkan untuk mereka?

Dah terang lagi bersuluh. Pastilah Mealshake dan minuman elektrolit Shaklee, Performance Drink. Sedap dan anak-anak saya sukakannya. Setiap hari ketika bersahur, saya akan shake kedua Mealshake dan Performance Drink bersama. Ia menjadi pembekal tenaga kepada anak-anak saya.


Mealshake, Performance Drink


KLIK sini untuk order Set Double Gems


Mealshake

Mealshake adalah multivitamin yang membantu menjaga kesihatan anak anda.

Info lebih lanjut tentang Melashake di entry yang lepas :
Mealshake : Ubat Untuk Demam, Batuk dan Selsema

Ia sesuai diberikan kepada kanak-kanak yang berusia setahun keatas dengan dos yang berbeza mengikut peringkat umur. Dengan bau dan berperisa vanilla, anak anda pasti suka dengan rasanya. Mealshake boleh dicampurkan bersama susu, jus buah dan air-air yang disukai oleh anak anda. 'Shake'kan bersama, pasti sedap diminum.

Performance Drink

Ia adalah minuman elektrolit yang membantu mengekalkan bendalir didalam badan. Jadi, air tak terhidrasi dengan cepat dari badan walau dalam cuaca panas sekali pun.
Dengan perasa oren, ia sangat sedap apabila dicampurkan denganMealshake. Tambah sedap jika dibancuh bersama ais atau air sejuk. Nyaman.

Info tentang manfaat Performance Drink.
Performance Drink : Minuman Elektrolit


----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia.
 Pilihan COD - Chini & sekitarnya.

Hubungi saya :
Noriah Rusman
Telefon : 013-398 4050
Emel : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...