HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

SET CANTIK SHAKLEE UNTUK HANTARAN? MACAM BEST JE

Memang best!!

Untuk mereka-mereka yang bakal naik pelamin indah, boleh la try. Dah lepas nikah, lagi la perlu dan wajib jaga kecantikan untuk Encik Suami. Barulah sedap mata memandang. Jangan pula lepas nikah, penampilan jadi macam mak lampir. Semua tak terjaga. Semua tak terurus.

Saya nak tunjukkan set hantaran semasa majlis perkahwinan adik bongsu baru-baru ni. Dan nyataia dikagumi oleh tetamu-tetamu yang datang melihat. Currlass kau deq!!




Dulang hantaran nie ada ESP, Vitamin C, Omega Guard dan GLA Complex. Sangat baik untuk kecantikan kulit dan menjaga hormon dalaman. Pasti juga untuk kesihatan badan.

Dah jadi trend sekarang, suplemen Shaklee dijadikan sebahagian daripada item hantaran. Sangat menarik dan berguna. Kedua-dua suami isteri boleh makan dan sama-sama menjaga kesihatan.

Saja nak kongsi. Gambar-gambar dihari bahagia mereka.

Adik bersama suami selepas majlis pernikahan


Ketika hari persandingan


 PhotoBooth : Sebahagian daripada bisnes saya. Boleh hubungi saya untuk tempahan


Chocolate Buffet : Sebahagian daripada bisnes saya juga. Boleh hubungi untuk tempahan.


Chocolate Buffet : Sebahagian daripada bisnes saya juga. Boleh hubungi untuk tempahan.

Tahniah!
Semoga jodoh kalian kekal hingga ke Jannah.



----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia.
Pilihan COD - Chini & sekitarnya.

Hubungi saya :
Noriah Rusman
Telefon : 013-398 4050
Emel : dhia.zara.ent@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...