HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

SuperMak : SID Super Hebat dari Chini

Saya, SID SuperMak.

Mempunyai 4 anak kecil yang memerlukan perhatian penuh setiap hari. Juga masih menyusukan dua anak kecil berusia 2 tahun 5 bulan dan 1 tahun 2 bulan secara tandem nursing.

Dan saya sangat gembira untuk membantu mommies diluar sana yang mahu menyusukan anak-anak syurga amanah Allah secara ekslusif. Saya juga bersedia untuk berkongsi tips-tips penyusuan yang dah saya amalkan sepanjang proses tandem nursing kami.

Inilah saya!




Saya juga gembira untuk berkongsi tips-tips untuk menurunkan berat badan dengan anda semua. Alhamdulillah saya telah berjaya menurunkan berat badan selepas kelahiran amanah ke empat sebanyak 10kg.

Boleh baca entri testimoni saya di Nak Kurus Macam Saya?

Saya, Satu waktu dulu.


Saya berbesar hati untuk menjadi sahabat susah dan senang anda yang mahu sihat dan mendapatkan gaya hidup sihat.

Bagi mereka yang ingin mengubah statistik pendapatan, atau yang mahu belajar tentang perniagaan, banyak tips yang boleh dikongsikan bersama.
Saya bersedia membantu anda.

Jangan malu dan segan hubungi saya ye!

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia.
Pilihan COD - Chini & sekitarnya.

Hubungi saya :
Noriah Rusman
Telefon : 013-398 4050
Emel : dhia.zara.ent@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...