HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Testimoni : Diri Sendiri

Salam 1 Malaysia..
Selamat Hari Malaysia kepada semua rakyat Malaysia.

Selama nie asyik up kan testimoni orang aje kn...So, hari nie saya pun nak cerita testimoni sendiri lah...

Mula berkenalan dengan vitamin-vitamin Shaklee masa lepas deliver anak ke-3. Saya consume set berpantang..Saya memang tak pernah amik jamu sbg produk berpantang saya...tak boleh blah...

Selepas berpantang, saya amalkan set B.. Untuk breastfeeding..Alhamdulillah susu memang banyak. Memang full stok susu kt dalam fridge tu...

Testimoni kali nie, saya nak cerita tentang supleman utk kulit. Saya amalkan ESP, Vitamin C, GLA & Vitamin E. ESP & Vitamin C tu saya amik sebab nak tambah production susu. GLA plak untuk stabilkan hormon. Vitamin E pulak memang saya amik sebab sayan ada kulit yang sangat kering, tumit kaki pecah. Kalau kt buku lali & lutut, memang kering betul. Also, kalo boleh nak bagi kulit muka cantik la kan..sebab banyaknye parut jerawat...Saya memang tak boleh tengaok jerawat bertandang kt muka. Memang confirm akan dipicit walaupun sakit..huk..huk..

Dan sekarang, kesannya saya perasan...

1. Pori kat muka makin mengecil...Ini disahkan oleh opismate lama yang dah 10 tahun kenal. Sekarang dia pun tengah consume ESP & Set Beauty.

2. Tumit saya dah tak kritikal tahap kerekahannya..Saya tak tahan duduk dalam ekon. Sehari 8 jam kan...dah tu sejuk sangat..So, tumit memang merekah dengan jayanya. And now, dah sangat kurang.

3. Parut luka kat tangan saya akibat kena iron masa menggosok baju anak dah makin pudar. Masa mula2 jadi parut dulu, masyaallah...sangat hodoh..dah le pergi kerja naik tren...so memang malu le bila peganga pemegang dalam tren tu..dengan keadaan orang yang padat...

4. Kulit dibahagaian2 yang tak bermasalah terasa sangat kehalusan & kemulusannya...eceh...

Nie gambar baru & gambar parut kt tangan yang dah pudar. My mistake, lupa nk amik gambar sebelum...huk..huk..huk...





----------------------------------------------------------------------------------------------
 * Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Ibu Pejabat POS Besar KL, Central Market, Dayabumi, Bangi & Kajang.

 Hubungi saya,
 Telefon / sms /whatsapp : 013-398 4050
Email : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...