HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Jadi Ahli Shaklee : Jana Pendapatan 2,3,4,5 angka

Percaya tak bila saya beritahu yang dengan menjadi ahli Shaklee, kita boleh jana pendapatan hingga 5 atau 6 angka?

Sila lah percaya, kerana ramai yang telah membuktikannya.



Saya bermula menjadi ahli Shaklee selepas mencuba set berpantang. Menariknya, barisan vitamin Shaklee yang sangat berkesan dan membantu saya untuk kembali pulih dengan cepat semasa dalam tempoh berpantang. Dengan keyakinan penuh, saya memohon untuk menjadi ahli dengan niat untuk mencuba kesemua barisan vitamin Shaklee untuk diri sendiri dan keluarga. Alhamdulilah, ia memang berkesan dan membantu penjagaan kesihatan kami sekeluarga. Akhirnya saya cuba untuk berkongsi kebaikan yang telah kami perolehi dengan kawan-kawan di Facebook terutamanya tentang keberkesanan proses penyusuan susu ibu bersama anak-anak kecil saya. Saya gembira kerana dengan perkongsian tersebut, saya berjaya menjana pendapatan yang bermula dengan RM27 sahaja.

Mahal ke yuran ahli?

Sama sekali tidak. Ia hanya memerlukan RM65 untuk kit perniagaan dan RM10 untuk kos pos.

Ya. Bisnes yang saya sedang jalankan ini kebanyakan berasaskan online. Permintaan offline hanya beroperasi disekitar kediaman sahaja. 



Apa yang bestnya menjadi ahli Shaklee?

1. Dapat membeli vitamin dengan harga ahli dengan penjimatan hingga 30%
2. Menerima penerbitan Shaklee Today yang banyak memuatkan info tentang kesihatan dan produk. Ia juga memuatkan kisah-kisah kejayaan individu yang telah berjaya menjana pendapatan dengan Shaklee.
3. Layak untuk menerima latihan didalam kumpulan-kumpulan hebat yang dikendalikan oleh ketua-ketua yang hebat juga. Dan ia diberi secara percuma.
4. Layak untuk dilantik kejawatan Suervisor berdasarkan kelayakan tertentu.
5. Layak untuk menerima bonus peribadi mengikut kelayakan oleh Shaklee. Ia diberi berdasarkan uv yang dikumpul pada setiap bulan.
6. Setiap ahli yang telah mendaftar, layak untuk menaja ahli lain juga.
7. Layak untuk menyertai Program Tajaan Antarabangsa. Ia adalah pakej pelancongan bertaraf 6 bintang yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee. Ia juga diberikan berdasarkan kelayakan ahli.
8. Boleh menghadiri acara tajaan syarikat untuk semua ahli. Antaranya adalah majlis Natiaonal Conference.

Menarik kan? Kebanyakan individu yang menjana pendapatan dengan Shaklee adalah mereka yang menjadi ahli untuk kegunaan sendiri dan keluarga sahaja. Walaubagaimanapun, jika ia boleh mendatangkan pendapatan, mengapa tidak kita lakukannya dengan bersungguh kan?

Untuk anda yang berminat menjadi ahli, boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut.

Noriah
013-398 4050
nadhira.haqim@gmail.com

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Bangi & Kajang. 

Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 013-398 4050 Email : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...