HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Rahsia Ibu Hamil Kekal Bertenaga dengan ESP Shaklee

Betul ke?

Macam betul je...macam iye je...hehe..

Ya. Memang dan memang betul. ESP sangat membantu proses kehamilan. Siapa yang dah cuba saja yang tahu. Dan saya telah mencubanya sepanjang proses kehamilan ke-4 bersama baby Dina.

Dah 5 bulan usianya kini. Chubby kan? 
Dan saya masih meneruskan pengambilan ESP untuk proses penyusuan pula.


Baby Shaklee


Sepanjang proses kehamilan, ESP merupakan satu-satunya suplemen yang saya sukai. Tak pernah walau sehari pun saya meninggalkannya. Termasuk ketika alahan teruk diawal kehamilan. ESP merupakan satu-satunya makanan / minuman yang saya boleh telan dan selamat masuk kedalam perut. Bukan nasi, bukan buah-buahan apatah lagi kuih-muih. Bukan. Hanya ESP + Sunquick. Huhu!

ESP memang membantu ibu hamil untuk mendapatkan tenaga. Memang ramai ibu hamil yang flat sepanjang tempoh kehamilan. Tiada tenaga, tiada semangat.
Jadi, untuk elakkan perkara itu berlaku, ESP boleh membantu. Ternyata bukan saya sahaja yang bersetuju dengan kelebihan ESP. Buktinya, boleh tengok testimoni ibu-ibu hamil di bawah.


ESP dan Ibu Hamil, Ibu Hamil Kekal Bertenaga

Bagaimana ESP boleh membantu?

ESP merupakan estrak soya yang mengandungi 9 jenis asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh kita.  Ia diproses secara non-gmo dan menggunaka suhu yang rendah untuk menjamin kualitinya.


ESP mempunyai kadar Indeks Glisemik ( GI )yang rendah iaitu 39. Ia adalah selamat untuk penghidap diabetes. Kadar GI yang rendah menempatkan kedudukan karbohidrat berdasarkan impaknya terhadap paras gula didalam darah. Karbohidrat yang memecahkan gula dengan cepat mempunyai GI yang tinggi, manakala karbohidrat yang mempunyai bacaan GI yang rendah akan memecahkan gula dengan kadar yang perlahan sambil melepaskan glukos kedalam sistem badan kita. Proses mengekalkan paras gula didalam darah yang rendah, amat penting dalam pengurangan berat badan dan penjagaan kesihatan dalam jangkamasa panjang. Kedudukan paras gula didalam darah juga menentukan kadar tenaga yang terkandung didalam tubuh. Dan dengan itu, ESP memang sangat membantu untuk mengekalkan tenaga didalam tubuh seseorang.


GI Tinggi
Gi Sederhana
GI Rendah
[ 70 & keatas ]
[ 56 - 69 ]
[ 55 & kebawah ]


Untuk mendapatkan stok ESP, jangan lupa untuk hubungi saya.

013-398 4050 | nadhira.haqim@gmail.com

Harga Retail : RM150

Saya juga menyediakan sesi konsultasi percuma yang berpanjangan.




----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Bangi & Kajang. 

Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 013-398 4050 Email : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...