HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Anda Wanita Terbahagia Kalau Telan 10 Biji Alfalfa Setiap Hari

Hamboi!
Bahagianya...

^_^




Nie betul-betul ye. Bukan cerita rekaan. Ramai wanita yang dah merasai kemanisan bila konsisten amalkan minima 10 biji alfalfa setiap hari. Kalau anda mampu untuk telan lebih daripada 10 biji sehari. Silakan. Kemudian share feedback tau!

Disebabkan akar daun alfalfa ini mampu memanjang sehingga 20 kaki kebawah tanah, ia mampu menyerap pelbagai nutrisi penting yang boleh beri berbagai-bagai manfaat kepada wanita khususnya. Alfalfa juga dikenali sebagai jamu moden. Ia membantu mengurangkan keputihan, mengetatkan faraj, menjaga kesihatan rahim, melancarkan peredaran darah.

Saya kongsikan beberapa testimoni tentang kemanisan alfalfa yang bukan sahaja dirasai oleh para isteri, tetapi juga dirasai oleh suami mereka.




Testimoni 1

" Selepas Miss P dah tak de, saya bersama dengan suami..Mlm tu muka suami aya agak confuse gitu, macam-macam persoalan dia ajukan pada saya..Dia tanya saya makan apa sampai jadi macam nie..Lain benar rasanya..."




Testimoni 2

"Mula-mula makan tujuannya untuk milk booster...susu makin banyak & makin pekat...Tapi syukur Alhamdulillah dapat pulak kesan sampingan yang lain contohnya keputihan dah makin kurang...dulu kulit selalu gatal-gatal melampau, ada ekzema...sekarang dah makin kurang...harap-harap hilang teruslah lepas nie.......
......Alfalfa nie boleh bertindak seperti kacip fatimah, merapatkan apa yang patut kan...tp baru-baru nie encik suami memang ada cakap....walau dah bersalin, tapi masih macam anak dara...dan dia suka..."




Testimoni 3

".....Alhamdulillah setelah saya mencuba set trial yg ada alfalfa, keputihan saya dah tak ada. Serius!! Selalunya kalau saya pakai pantyliner, daripada pagi, tengahari mesti dah penuh kesan keputihan tu tapi kali nie daripada pagi sampai ke petang, pantyliner saya bersih!...."

Best kan? Walau dah beranak-pinak kesejahteraan hubungan kelamin suami isteri wajib dijaga. Sibuk jaga anak bukan alasan untuk anda biarkan faraj menjadi longgar, ada keputihan, malahan ada yang berbau!! Tak sikit tau suami-suami yang jadikan ia alasan untuk cari yang lain atau makan luar. Naudzubillah. 

Ada kawann sid saya yang sanggup telan 20 biji alfalfa setiap hari ketika berpantang. Hasilnya, darah nifas menjadi cepat kering. Tak sabar menanti feedback beliau selepas tempoh berpantang habis nanti. ^_^

Nak tau tak?

Sepanjang Novenber nie, Shaklee buat promosi belian untuk Alfalfa.

Beli 3 PERCUMA 1

Nak beli Alfalfa Promosi?
Meh klik sini.




Nak beli 1 je pun boleh je. Tak ada masalah.
Meh klik sini pulak.





Nakkan konsultasi atau nak sembang-sembang tentang Alfalfa, jangan segan-segan hubungi saya ye.

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia.
Pilihan COD - Chini & sekitarnya.

Hubungi saya :
Noriah Rusman
Telefon : 013-398 4050
Emel : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...