HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Mana Nak Cari Shaklee Di Kuantan, Pahang?


Mana nak cari Shaklee?

Mestilah kena cari Shaklee dekat saya! 
😊😊😊😊😊😊😊

Ramai orang yang keliru & tertanya-tanya kenapa produk suplemen Shaklee tak ada dijual di farmasi atau dikedai-kedai jamu kan?
Kalau ada dijual secara terbuka di farmasi atau kedai-kedai jamu, ia menyalahi etika dan peraturan Shaklee tau!
Shaklee boleh ambil tindakan menggantung keahlian mereka-mereka yang terlibat.
Kalau nak beli, mesti cari dari mana-mana pengedar yang berdaftar.




Kenapa susah sangat?
Ada sesuatu yang disorokkan ke?

Tak ada apa yang nak disorokkan. Shaklee nak pengguna suplemen dia mendapat penerangan yang betul dan tepat tentang suplemen yang nak diambil. Bukan beli secara semberono tanpa informasi yang tepat. Suplemen Shaklee dijual bukanalh untuk mengejar keuntungan semata-mata. Matlamat utama Shaklee adalah untuk memastikan penggunanya terima kebaikan dan keberkesanannya 100%. 

Biasanya, SID yang berdaftar akan kemukakan beberapa soalan penting terlebih dahulu untuk kenalpasti suplemen apa yang patut dan perlu diambil. Bukan semua jenis suplemen perlu diambil pada suatu masa. Maka disitulah pentingnya konsultasi dari SID yang berdaftar. Ini kerana kami dah pun diajar dari masa kesemasa tentang kebaikan dan keperluan setiap suplemen.





Tahu tak?

SID bukan je terdiri daripada mereka-mereka yang tak ada background nutrisi, malah ada juga dikalangan kami adalah doktor, farmacist dan nurse. Bukan tu je. Ada juga yang daripada background guru, jurutera, polis dan macam-macam lagi. Jadi, bisnes Shaklee nie bukanlah bisnes untuk orang-orang biasa je. Menariknya, kami berkongsi maklumat bersama-sama tanpa mengira background masing. SID Shaklee juga dilatih didalam kelas nutrisi oleh pakar-pakar nutrisi Shaklee sendiri, selain daripada pembacaan dari pelbagai bahan.

Kenapa kena cari Shaklee daripada saya?





1. Sebab saya akan berikan konsultasi yang terbaik untuk korang. Saya akan berikan cadangan terbaik mengikut keperluan dan bajet korang.

2. Saya boleh beri penerangan lengkap satu persatu untuk setiap keperluan vitamin korang.

3. Saya boleh arrange untuk COD atau penghantaran menggunakan pos.

4. Saya disokong oleh satu kumpulan sokongan yang berkongsi berbagai-bagai informasi tentang suplemen dan bisnes.

Biar saya tolong korang.

Whatsapp saya ye.

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi. 

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia.
Pilihan COD - Chini & sekitarnya.

Hubungi saya :
Noriah Rusman
Telefon : 013-398 4050
Emel : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...