HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Fill Stack To Go! Bestnya Multistack Shaklee.


Multistack dispenser Shaklee nie memang best oii!!

Lagi-lagi kalau nak travel. Tak payah angkut berbotol-botol vitamin yang kita consume setiap hari. Berat la jugak kan kalau macam tu.

Macam saya yang jarang travel nie, masih lagi boleh guna multistack dispenser nie tau. Saya boleh bawa stock vitamin yang saya consume siang hari ke office. So tak payah la nak angkut semua botol vitamin yang saya makan tu hari-hari ke office. Saya pun tak perlu untuk sediakan 2 set Vitamin unutk dimakan di office dan dirumah. Topup je dalam Multistack tu. 
Mudah. Cantik. Ramai yang berkenan tau! 






Multistack Dispenser comel ni boleh dibeli dengan harga RM13.78 dengan setiap pembelian vitamin sebanyak 150uv. Kalau tanpa pembelian vitamin, harganya adalah RM26.50. tak mahal pun. Material dia tebal tau. So, kalau jatuh pun takkan pecah. Kecuali la kalau kita belah dengan pisau atau kapak. Memang ada kebarangkalian untuk pecah la.

Multistack Dispenser dikeluarkan dalam 2 warna. Dua minggu pertama bulan Disember nie, Shaklee release yang berpenutup berwarna hijau. Dan sekarang digantikan dengan penutup berwarna putih pula. Yang hijau, saya dah dapat. Yang putih, baru order siang tadi. Tak sabar menanti ketibaannya.






Apa yang saya letak didalam Multirack Dispenser tu?

Untuk rack yang paling besar, saya letakkan ESP. Ye la. ESP kan serbuk? So lebih mudah untuk diletakkan didalam rack yang paling besar. Kemudian diikuti dengan Alfalfa, Vitamin C dan Vitalea Iron Formula. Nie semua vitamin yang saya ambil pada waktu siang. So, saya bawa Multirack Dispenser nie ke office. Boleh muat banyak untuk 3 atau 4 hari tau compare dengan pillbox biasa.

Saya suka. Korang suka tak? 
Kalau suka, boleh la dapatkan sekarang. Bukan untuk isi vitamin je tau. Cuba tengok poster kat atas tu semula.

Jom beli sekarang!!


----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi. 

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia.
Pilihan COD - Chini & sekitarnya.

Hubungi saya :
Noriah Rusman
Telefon : 013-398 4050
Emel : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...