HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Give Away : Like Mummy Like Daughter

Selamat Petang..

Ada sesiapa suka dengan aktiviti Give Away?
Sempena cuti sekolah selama seminggu minggu depan, saya nak buat Give Away.
Tajuk yang saya pilih ialah......

LIKE MUMMY, LIKE DAUGHTHER

Untuk mereka yang tak ada anak dara, boleh je gambar dengan anak teruna...Tak ada masalah...



Syarat-syarat :

Mudah saja..

1. FOLLOW blog Mamadhia Vitashop -
2. Buat satu entry diblog anda berkenaan LIKE MUMMY, LIKE DAUGHTHER
- Cerita tentang anda dan anak anda...contohnya apa aktiviti yang paling digemari untuk dibuat bersama-sama.
- Letakkan link entry ini dalam karangan anda tu ye...
- Jangan lupa plak letak gambar uolls...
- Tinggalkan komen dan jejak dalam entry nie untuk saya lawat nanti. 
3. LIKE fanpage Mamadhia Vitashop -
4. Tarikh tamat : 01 April 2013

Dan pastinya semua nak tahu pasal hadiah kan?
Tak lah mahal...tapi sangat berguna untuk anak anda...

Hadiah adalah..........................



Jom join!!!

**Untuk yang join di blog, tak boleh join yang fanpage tau...salah satu je...:)

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD -  Bangi & Kajang.

Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 013-398 4050 Email : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...