HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Mighty Triple Gems : Bekalan Berpuasa Saya

Salam 1 Ramadhan!!

Alhamdulillah masih dipertemukan dengan Ramadhan tahun ini. Mari didik hati untuk meraih sebanyak mungkin keberkatan didalam bulan mulia ini. Semoga semua amalan dan ibadah kita diterima dan diberkati oleh Allah.

Alhamdulillah, tahun ini saya masih lagi berpuasa bersama Shaklee dan Set Mighty Triple Gems semestinya. Jika tahun lepas Mighty Triple Gems menemani saya berpuasa dan melalui proses penyusuan bersama Dhia. Tahun ini pula, set Mighty Triple Gems menemani puasa saya dan melalui proses kehamilan trimester 3 pula.
Info menarik tentang Set Mighty Triple Gems yang boleh anda baca dan ketahui.


Mighty Triple Gem


Hari ini saya akan berkongsi bagaimana Set Mighty Triple Gems membantu saya berpuasa pada tahun lepas semasa proses penyusuan bersama Dhia. 
Saya telah mengambil Set Mighty Triple Gems pada waktu bersahur dan berbuka puasa pada setiap hari.
Set Mighty Triple Gems membantu membekalkan tenaga sepanjang hari kepada tubuh. Dimana walaupun berpuasa, saya dapat menghasilkan susu secukupnya untuk Dhia termasuk proses mengepam dan direct feeding. Saya juga masih dapat melaksanakan tugas sebagai pekerja seperti biasa. Pengalaman berpuasa tahun 2012 yang sangat mencabar bagi saya kerana terpaksa berulang alik ketempat kerja dengan menaiki komuter.

Pengambilan Set Mighty Triple Gems ketika itu telah membantu saya untuk :

Kekal bertenaga walaupun bangun seawal 4 pagi setiap hari.
Berjaya mendapatkan stok perahan susu ibu yang sama banyaknya ketika tidak berpuasa.
✔ Tidak letih ketika melakukan tugasan seharian dipejabat mahupun dirumah.
✔ Kulit wajah yang tidak kusam walaupun tidak cukup tidur.

Kenangan stok EBM

Kenangan Stok EBM1

Gambar kenangan stok EBM yang saya berjaya kumpulkan untuk Dhia dengan bantuan Set Penyusuan 3M dan Set Mighty Triple Gem.

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Bangi & Kajang. 

Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 013-398 4050 Email : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...