HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Set Berpantang Shaklee : Pilihan Saya

Apa khabar ibu-ibu yang menanti masa untuk melahirkan putera atau puteri penyambung kasih keluarga. Berdebar? Cuak? 
InsyaAllah, doa-doa yang baik-baik aje.

Anda dah pilih set berpantang nanti? Memang banyak didalam pasaran. Cuma sediakan duit saja. Semua dah mudah, cuma telan. Tak perlu nak bancuh-bancuh. Tapi sejauh mana kesesuaiannya dengan tubuh ibu dan baby, kena cuba la dulu.

Untuk saya yang juga menanti masa untuk masuk ke labour room, saya tetap memilih set berpantang Shaklee untuk kali ke-2. Anak pertama dan kedua, saya belum berkesempatan untuk berkenalan dengan set berpantang Shaklee. ALhamdulillah, berkenalan dengan set berpantang Shaklee semasa mengandungkan anak ke-3. Memang terasa perbezaan dengan set berpantang sebelumnya. Apa yang berbeza?


Set Berpantang Shaklee

Ya. Memang berbeza. Pengalaman berpantang anak ke-3, saya perlu berpantang sendirian tanpa bantuan ibu. Dan saya juga perlu menjaga 2 lagi anak yang lasak. Kerja-kerja rumah seperti memasak, mengemas, membasuh, menyidai dan melipat baju masih saya lakukan seperti biasa. Baby bangun malam untuk menyusu juga saya tangani sendiri kerana saya mengamalkan penyusuan eksklusif. Hebatnya, antara kesan yang saya rasakan dengan set berpantang Shaklee :
  • Sentiasa bertenaga dan tidak merasa mudah letih
  • Tiada rasa sakit kepala dek kekurangan waktu rehat dan tidur
  • Luka episotomi yang cepat sembuh. Saya adalah orang yang terpilih untuk menerima jahitan yang banyak setiap kali bersalin.
  • Kulit muka tidak menjadi kusam 
  • Penurunan berat badan yang sangat menggembirakan
  • Susu ibu yang melimpah ruah. ALhamdulillah
  • Baby tiada jaundis

Set berpantang Shaklee mengandungi 4 jenis vitamin iaitu :
  • Vitalea
  • B Complex
  • Vitamin C
  • Zinc Complex

Semua fungsi vitamin tersebut boleh dilihat digambar. Ia boleh diambil sebaik sahaja sejurus selepas bersalin. Dan yang menariknya, ia juga boleh terus diamalkan untuk proses penyusuan susu ibu pula. 

Nak dapatkan set berpantang Shaklee? Jangan malu-malu untuk hubungi saya.
Harga? Anda boleh dapatkan dengan harga bawah RM150 sahaja.


----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Bangi & Kajang. 

Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 013-398 4050 Email : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...