HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Omega Guard + Vitamin C : Vitamin Untuk Anak-Anak

Suplemen untuk anak-anak saya pastilah Omega Guard dan Vitamin C.

Omega Guard dan Vitamin C telah menjadi vitamin wajib yang akan saya berikan kepada ketiga-tiga anak kami setiap hari. Cukup dengan pengambilan sebiji Omega Guard dan sebiji Vitamin C untuk anak sulung dan kedua yang berusia 9 tahun dan 6 tahun. Manakala untuk anak ketiga yang berusia setahun 4 bulan, saya akan pastikan dia mengambil sebiji Vitamin C setiap hari dan Omega Guard 3 kali seminggu.




Kenapa perlu Omega Guard dan Vitamin C?

Sebab utama, pastilah kerana saya mahu anak-anak sentiasa sihat dan membesar dengan sempurna. Tambahan pula saya baru mengesan yang mereka mempunyai simptom asma yang tidak berat. Dan saya beruasah untuk menjadikan ia terus TIADA.
Omega Guard 
Omega Guard Shaklee diekstrak dari ikan laut air sejuk seperti sardin, mackerel dan herring yang banyak terdapat diperairan negara Jepun.
Omega Guard membantu tumbesaran dan pertumbuhan otak janin dan kanak-kanak. Ia membantu perkembangan memori mereka kerana Omega Guard mengandungi DHA. DHA adalah nutrien utama untuk otak, saraf dan retina mata. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, mencegah Alzheimer,  memelihara penglihatan dan pendengaran, mencegah migrain.
Omega Guard juga mampu meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru. Ia mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit, psoriosis, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE dan penyakit buah pinggang.
Dan kerana fungsi Omega Guard yang ini, maka saya tidak teragak-agak untuk membekalkannya sebiji sehari untuk anak-anak saya. Saya mahu perkembangan memori mereka sentiasa berkembang dan dapat menjadi warga yang berguna kepada agama, bangsa dan negara. Saya juga mahu sistem imun berada sentiasa baik dan dapat menyembuhkan siptom asma yang abru dikesan.
Vitamin C 
Vitamin C Shaklee juga berfungsi untuk meningkatkan sistem imun tubuh dimana ia membina sel sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik. membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, meningkatkan ketahan terhadap alergi hidung dan kulit, asma, dan menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan simptom selsema dan flu. 
Vitamin C sangat dikenali dapat membantu menyingkatkan dan memulihkan batuk dan selsema. Kanak-kanak adalah golongan yang senang dan kerap dijangkiti selsema dan batuk terutamanya kepada mereka yang bersekolah, ditinggalkan di taska dan nurseri atau kanak-kanak yang selalu terdedah dengan udara ayng tidak sihat. Maka, dengan itu, saya juga tidak teragak-agak untuk membekalkan vitamin C kepada anak-anak yang sememangnya mudah dijangkiti.

Hubungi saya untuk order dan sebarang pertanyaan...
----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Bangi & Kajang. 

Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 013-398 4050 Email : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...