HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Kelas Bisnes Ditepi Tingkap. Berkesan ke?

Saya ikuti kelas bisnes ditepi tingkap je..

Kenapa?
Tak percaya?

Ini uniknya berbisnes dengan Shaklee. Boleh ikuti kelas dari mana-mana lokasi tanpa sempadan mengikut selera anda.

  • Tak perlu keluar hingga larut malam
  • Tak perlu memandu jauh
  • Tak perlu meninggalkan suami, anak-anak dan keluarga
Kelas adalah secara online. 
Kelas coaching secara offline tetap ada. Kehadiran terpulang kepada individu untuk menghadirinya. Dan ia bukanlah diadakan dilokasi yang tetap setiap minggu. Biasanya leader-leader akan mengadakan majlis ilmu secara bergerak.





Tadaaa...
Inilah bentuk kelas online kami. Cuma memerlukan laptop / komputer / smartfon dan line internet. Rasanya zaman teknologi dan smartfon sekarang ini, ia dimiliki oleh smeua orang waema pelajar sekolah sekali pun. Betul tak?

Dengan kelas sebegini, saya tidak perlu keluar dari rumah untuk menyertai mana-mana kelas bisnes. Saya juga masih boleh menyusukan kembar lain tahun, Dhia dan Zarra.
Menariknya, ia melatih daya fokus saya untuk menyerap ilmu walaupun disulami dengan suara dan karenah anak-anak syurga saya.

Kelas sebegini kerap diadakan untuk membolehkan semua SID menuntut ilmu tanpa mengira lokasi masing-masing. Jadi, tiada alasan untuk setiap SID tidak menuntut ilmu yang sepatutnya bagi membantu perkembangan bisnes masing-masing. Apa yang penting adalah keinginan dan semangat juang yang tinggi untuk berjaya sahaja.

Nak join kumpulan kami?
Jom hubungi saya sekarang.

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini & sekitarnya. 

Hubungi saya : Noriah Rusman
Telefon : 013-398 4050
Emel : dhia.zara.ent@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...