HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Jatuh Cinta Lagi

Assalamualaikum..

Hatiku dah terpaut...
Setiap hari, cintaku semakin mengebu-gebu..
Kenapa harus ku terpaut?

Ye..
Kenapa ye wahai hati?
Kamu terpaut pada semua suplemen Shaklee..
Kamu terpaut kepada bisnes Shaklee..
Kamu terpaut kepada semua leader-leader dan grup-grup khas Shaklee...

Jawab hati..
Kerana semua suplemen Shaklee berikan kesan positif kepada tubuh yang sedang aku rajai..
Kerana bisnes Shaklee, bisnes yang mengajar dunia dan akhirat..
Kerana leader dan grup Shaklee saling berkongsi dan memberi tanpa harapkan balasan..




Aku menulis...

Dan hakikatnya, memang itulah yang sedang berlaku. Semua suplemen Shaklee yang dah saya cuba dan sedang amalkan dah berikan kesan positif kepada tubuh saya. Sama seperti entry-entry sebelum ini. Apa yang saya dapat?

* Susu banyak * Tubuh sihat * Kulit semakin pulih dan cantik * Awet muda * Kurus * 

Nikmat mana lagi yang nak saya dustakan. Memang positf.

Lagi?
Apa yang best?
Dah pastilah kumpulan sokongannya..

Sokongan Bisnes.

Leader-leader didalam kumpulan yang saya sertai, memberikan komitmen penuh untuk membimbing kami dari A-Z. Tips marketing, tips menjual, tips menambat hati pelanggan, tips amalan rohani, tips motivasi. Semuanya dikongsi setiap masa tanpa gagal. Malahan tips dan cara-cara untuk membuat blog dan fanpage FB juga diajar satu per satu. 


www.mamadhia-vitashop.blogspot.com

Bestkan?
Komunikasi kami adalah setiap masa. Tanpa mengira masa. Tips-tips dan perbincangan berlangsung setiap hari. Sebagai manusia biasa, memang tidak lari dari pelbagai masalah kehidupan. Jadi, tak hairanlah bila semangan dan motivasi naik dan turun. Aktiviti komunikasi seperti ini amat membantu dan memberi inspirasi kepada semua ahli untuk terus berjuang tanpa mengalah.

www.mamadhia-blogspot.com


Selain daripada perkongsian mengenai bisnes dan motivasi, kami juga selalu berbincang mengenai konsultasi. Ia adalah elemen penting didalam bisnes Shaklee yang mana kami semua mahu memberi yang terbaik kepada pelanggan kami. Kami bersama-sama berbincang dan berkongsi tentang bagaimana atau cara untuk makan vitamin, waktu yang sesuai, pantang larang, healing crisis, testimoni dan sebagainya. Yang menariknya, semua berkongsi dengan gembira tanpa ada perasaan kedekut. Ilmu seharusnya dikongsi kan?

www.mamadhia-blogspot.com


Leader-leader didalam kumpulan kami. Begitu juga saya. Sangat berbesar hati untuk membantu mereka-mereka yang ingin mengubah kehidupan masing-masing. Syarat yang diperlukan hanyalah semangat yang kental, sentiasa mahu belajar, rela untuk belajar dan diajar serta ada impian dan kemahuan yang besar.
Bisnes Shaklee bukanlah bisnes yang menjanjikan kaya bulan depan lepas sign up hari ini. Ia memerlukan kerja keras untuk berjaya. 

Anda mahu?

Jom hubungi saya.

013-398 4050

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini & sekitarnya. 

Hubungi saya : Noriah Rusman
Telefon : 013-398 4050
Emel : dhia.zara.ent@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...