HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

PERSEDIAAN BERPUASA IBU MENYUSU DENGAN TRIPLE GEMS

Ramadhan bakal menjelma.

Masih ramai ke yang belum menggantikan puasa yang lepas? Saya pasti ramai juga yang masih bermarathon macam saya kan? Huhu..
Bersalin dibulan Ramadhan, memang panjang senarai gantinya.

Berpuasa bermakna tubuh bakal menghadapi situasi kekurangan air. Tambahan pula didalam cuaca yang sangat panas di Malaysia kebelakangan ini. Ianya memang menguji tenaga. Hari ini, saya nak berkongsi dengan semua apa resepi saya untuk kekal bertenaga sepanjang hari berpuasa dan untuk mengelakkan dehidrasi tubuh dalam cuaca yang panas sekarang.


http://mamadhia-vitashop.blogspot.com/


Gabungan mantap ESP, Mealshake dan Performance Drink yang juga dikenali sebagai Set Mighty Triple Gem memang menjadi kegemaran saya dan ibu-ibu menyusu yang lain.
Ia membantu mengelakkan tubuh yang sedia kekurangan air kerana berpuasa, ditambah pula dengan proses menyusukan anak menjadi letih dan terhidrasi dengan cepat. Set ini juga membantu memberi tenaga kepada tubuh hingga waktu berbuka.

Jom baca fungsi ESP, Mealshake dan Performance Drink dalam set Migthy Triple Gem 


http://mamadhia-vitashop.blogspot.com/


Nak enterframe dalam entry blog sendiri.
Ini lah dia SuperMak yang sangat gemarkan set Mighty Triple Gem. Dengan Shaklee, saya dah buang semua foundation dan krim-krim muka. Cukup sekadar mencuci muka dan pakai bedak. Gambar nie tak ada editing ye!
Peace!!

Ramadhan 2012 saya berpuasa bersama Mighty Triple Gem kerana masih dalam proses penyusuan Dhia Nur Amani. Juga proses marathon menggantikan puasa 30 hari kerana saya mengalami alahan yang amat dahsyat semasa awal kehamilan Dhia pada 2011. Alhamdulillah, saya berjaya melalui pengalaman itu dengan baik dan berjaya dalam marathon saya tanpa menjejaskan stok susu untuk Dhia.
Ikuti cerita tentang stok susu saya bersama Mighty Triple Gem di entry Bekalan Berpuasa Saya

Ramadhan 2013 pula membawa pengalaman saya berpuasa bersama Mighty Triple Gem untuk kehamilan trimester ketiga Irdina Nur Eizzara. Dan dalam masa yang sama, saya masih menyusukan Dhia Nur Amani. Nampak macam complicated dan banyak kerja kan? Ye. Memang banyak kerja dan memerlukan tenaga yang super untuk menyusukan anak, mengendalikan anak-anak yang lain, tugas-tugas ibu dan isteri yang lain juga didalam keadaan sarat tanpa pembantu. Namun, syukur Alhamdulillah. Saya berjaya melaluinya. Ibu, memang seorang yang tabah dan gigih. Oleh itu, sayangi ibu anda selagi mereka masih ada didunia. Iklan kejap...:)

Berita baik untuk semua penggemar dan bakal penggemar set Mighty Triple Gem, bulan Mei adalah bulan promosi Mealshake. Jadi, jangan lepaskan peluang untuk simpan stok anda. 


http://mamadhia-vitashop.blogspot.com/


KLIK untuk dapatkan Set Triple Gems secara online.

013-398 4050
https://www.facebook.com/noriah.rusman

---------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Chini & sekitarnya. 

Hubungi saya : Noriah Rusman Telefon : 013-398 4050 Emel : dhia.zara.ent@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...