HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Bisnes Online Shaklee : Apabila Akaun Encik Rimau Mengaum

Bila tiba 14 atau 15 hb setiap bulan, pastinya timeline MukaBuku semua SID Shaklee kecoh dengan akaun Encik Rimau masing-masing sudah mengaum. :)

Ianya adalah tanda bahawa akaun Harimau a.k.a Maybank masing-masing sudah dipenuhi oleh bonus hasil usaha bulan sebelumnya dalam bisnes Shaklee. Best!! Best sangat. Apatah lagi masing-masing berkongsi keterujaan atas hasil kutipan masing-masing. 

Walau tidak dinyatakan jumlahnya,
Ada yang banyak,
Ada yang sedikit,
Ia bergantung kepada usaha dan kerja masing-masing.
Namun, 
Ia menjadikan semangat antara kami,
Memuncak dan sentiasa terbakar.

Alhamdulillah.

Semenjak berkecimpung didalam bisnes Shaklee, saya merasai nikmatnya berbisnes. Bisnes MLM pertama yang saya nampak laluannya dengan jelas dan terang. Dengan tunjuk ajar upline dan kumpulan, sokongan mereka, semangat mereka, keterujaan mereka dan peringatan mereka. Syukur saya menemui kumpulan dan bisnes yang betul dalam perjalanan untuk mengukuhkan ekonomi keluarga, juga perjalanan saya untuk mendapat redha Ilahi. 

InsyaAllah.

Azam untuk menjadi muslimah sejati dan dapat menjana ekonomi akan sentiasa membara didalam diri ini. Semoga saya dapat membawa keluarga kepada kehidupan yang lebih cemerlang dan sentiasa didalam keredhaanNya. 

Andai ada diantara kawan-kawan yang berminat nak menyertai kami untuk menjaga kesihatan disamping menjana pendapatan, jangan malu dan segan untuk hubungi saya. InsyaAllah, apa yang kita akan perolehi, lebih dari sekadar pendapatan. Apa yang penting ada kemahuan dan azam yang tinggi. Juga hati yang terbuka untuk menerima tunjuk ajar.

---------------------------------------------------------------------------------------------- 
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Bangi & Kajang. 

Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 013-398 4050 Email : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...