HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Set Bersalin / Berpantang Shaklee : Ostematrix Membantu Mengelakkan Sembelit

Sembelit ketika berpantang?

Fobia kan?

Rasanya ramai ibu-ibu yang berpantang mengalami masalah sembelit ini. Terkadang sampai lama didalam tandas, tapi tak boleh juga nak buang air besar. Rasa fobia juga apatah lagi nak meneran dikalan jahitan episotomi masih baru. Ada yang sanggup biarkan saja rasa nak buang air tu. Sebenarnya sangat tak elok menahan rasa sebegitu. Menurut doktor, secara normalnya manusia perlu membuang air setiap hari. Sekurang-kurangnya 2 kali sehari.

Elakkan sembelit dengan Ostematrix

Berpantang kali ke-4, saya ditemani oleh set bersalin / berpantang Shaklee. Tiada lagi jamu-jamu dan herba-herba. Tiada juga pilis dan param. Saya berpantang sendiri, juga perlu memberi perhatian kepada keluarga dan tiga orang anak sedia ada. Tak sempat nak berpilis, param bagai. Namun, keperluan bertungku, berbengkung dan menjaga makan tetap saya utamakan.

Saya mengambil Ostematrix dengan dos 4 biji sehari untuk keperluan kalsium tubuh saya. Dengan usia yang semakin meningkat, proses mengandung dan melahirkan sebanyak 4 kali telah menyebabkan tubuh kekurangan kalsium. Walaupu telah mengambil Ostematrix sejak mengandung, rasa sengal di tulang tetap dirasai. Cuba bayangkan andai saya langsung tak ambil Ostematrix? Saya adalah seorang yang tidak boleh menelan susu semasa mengandung.

Saya mendapati pengambilan Ostematrix juga membantu saya melancarkan pembuangan air besar. Berpantang kali ke-3 dan ke-4 dengan Ostemarix, saya langsung tiada masalah untuk buang air. Semuanya berjalan dengan lancar. Apabila mengingatkan betapa sukarnya saya untuk membuang air besar semasa kelahiran anak pertama dan kedua, hinggakan air mata menitis, rasa fobia tetap hadir. Alhamdulillah Ostematrix sangat membantu.

4 biji Ostematrix setiap hari sebelum tidur, membantu sistem perkumuhan saya setiap hari. Saya berjaya membuang air besar setiap hari tanpa gagal, tanpa rasa sukar. Tidak perlu menunggu lama didalam tandas. Selain berfungsi untuk menguatkan tulang, OStematrix juga membantu melembutkan najis.


----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Bangi & Kajang. 

Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 013-398 4050 Email : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...