HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Vitamin Shaklee : Kelebihan Produk Shaklee


Jom kita tengok, apa keistimewaan produk2 Shaklee.

✔ Syarikat pemakanan semulajadi nombor 1 di Amerika Syarikat

✔ Lebih USD 250 juta ( RM950 ) telah dilaburkan untuk penyelidikan dan pembangunan serta kajian klinikal

✔ Lebih 83,000 ujian kualiti produk tahunan

✔ Lebih 100 kajian klinikal secara penilaian setara diterbitkan

✔ Pengeluaran yang memenangi anugerah dalam fasiliti bergred farmaseutik

✔ Memegang 45 paten produk

≧◉◡◉≦

Jadi,
✿ Kenapa ragu-ragu lagi untuk menShakleekan diri dan keluarga?
✿ Kenapa ragu-ragu lagi untuk berkongsi kebaikan produk Shaklee dengan kawan-kawan?
✿ Kenapa ragu-ragu lagi untuk jadikan produk Shaklee sebagai sumber pendapatan?
✿ Kenapa ragu-ragu lagi untuk jadikan Shaklee sebagai batu loncatan untuk keluar daripada zon selesa anda?




Dan atas semua alasan tersebut, saya dengan rela hati mencuba dan berusaha untuk menjadikan Shaklee sebagai sumber makanan kesihatan dan sumber pendapatan saya untuk membantu ekonomi keluarga. Alhamdulillah, atas usaha yang belum seberapa, saya telah nampak jalan dan merasa sedikit pendapatan daripada perniagaan ini. 

Syukur juga saya dipertemukan dengan kumpulan perniagaan yang sangat membantu dan penuh dengan sokongan kepada semua ahlinya untuk berjaya. Tak kira dari segi ilmu perniagaan, ilmu coaching, ilmu menjual, ilmu kerohanian, semua dikongsi bersama. Segala kesukaran dan keresahan juga dikongsi bersama.

Dengan sokongan kuat daripada Shaklee yang mempunyai pelbagai R&D, saya tak perlu risau tentang keberkesanan setiap produknya, tak perlu risau tentang strategi pemasarannya, tak perlu risau tentan kekuatan syarikat itu sendiri. Apa yang saya perlu buat, hanyalah duplicate apa yang telah dibuat oleh mereka-mereka yang telah berjaya, yang tidak lokek dengan ilmu. Apa yang saya perlu hanyalah kekuatan dalaman dan semangat juang yang tinggi untuk terus mencapai tangga-tangga kejayaan. Apa yang saya perlu lagi ialah berdoa pada-Nya semoga usaha saya dipermudahkan dan mendapat keberkatan. 

Insya-Allah.

Saya juga ingin mengajak semua kawan-kawan yang berminat untuk menjadikan Shaklee sebagai sumber pendapatan. Tanpa perlu modal yang tinggi, kami ada caranya untuk anda tetap berpeluang untuk berjaya. Nak tahu lebih lanjut, boleh hubungi saya ye..


----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Bangi & Kajang. 

Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 013-398 4050 Email : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...