HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Menjana Pendapatan Dengan Shaklee : Kenapa Saya Melakukannya?

Mengapa saya melakukannya?

Menjana pendapatan bersama Shaklee adalah sesuatu yang tidak saya jangka sama sekali. Dengan permulaan hanya sebagai pengguna, setelah merasai keberkesanannya sepanjang perjalanan penyusuan Dhia, membuatkan saya tertarik untuk bersama-sama menjana pendapatan dan membina empayar bersama.
Banyak faktor juga sebenarnya mengapa saya tertarik untuk terlibat dengan perniagaan ini.

Pertama, mengenali rangkaian vitamin Shaklee yang memberi 1001 kebaikan kepada saya dan keluarga. Kami menjadi lebih sihat, lebih bertenaga,  lebih berkeyakinan dalam menjayakan misi penyusuan susu ibu. Dikenali oleh ramai orang diatas keberkesanannya membantu mendapatkan hidup yang lebih sihat. Bak kata pepatah "The product speak itself". 

Kedua, mengenali rangkaian kumpulan perniagaan Shaklee. Yang mana ahli-ahlinya sangat positif, sangat akrab dan saling ingat-mengingati. Tidak sekadar tips dan strategi perniagaan,  juga tentang perjalanan ke dunia abadi. Tidak hanya berkongsi rahsia menarik rezeki, malah lebih daripada itu. Zikir, al-quran, solat-solat sunat, zakat dan sedekah. Semua diberi penekanan. Dapatlah saya merasai keajaiban apabila kita menjadikan Allah sebagai bisnes partner yang paling akrab dan paling dipercayai.

Ketiga, sudah pastinya saya berniat untuk menjana pendapatan untuk menaikkan ekonomi keluarga terutamanya untuk kesenangan anak-anak. Rasanya semua ibu bapa ingin berikan yang terbaik untuk anak-anak dan keluarga. Dan saya nampak matlamat itu semakin hampir apabila berada bersama keluarga Shaklee. Dan sesunguhnya saya telah mendapat sedikit impak dari perniagaan ini. Kini saya melakukannya secara sepenuh masa. NIat dihati, saya ingin melihat anak membesar didepan mata kerana saya hanya perlu bekerja dari rumah. Walaupun mereka dihantar ke nursery juga, tetapi dalam tempoh masa yang lebih singkat berbanding sebelum ini.

Saya percaya..

Apabila kita berusaha, InshaAllah hasilnya pasti manis. Shaklee menjanjikan pulangan pendapatan yang lumayan setnding dengan usaha setiap orang. Dengan berbagai insentif yang disediakan, ia pasti menarik disepanjang perjalanan untuk sampai ke garisan kemenangan. Antara faedah yang disediakan adalah kepada ahli yang menyertai keluarga Shaklee :

✔ Dapat membeli dengan harga ahli / DN    
✔ Menerima penerbitan tertentu Shaklee. Cth ; Shaklee Today, flyers  
✔ Latihan. Latihan oleh Shaklee atau oleh pemimpin2 kumpulan  
✔ Layak untuk perlantikan ke SUpervisor. Kali pertama dilantik, ada insentif RM yang akan diberikan.  
✔ Bonus peribadi bulanan bagi yang layak. Kelayakan adalah dengan pembelian melebihi 150UV  
✔ Boleh menaja orang lain untuk menjadi SID  
✔ Boleh menyertai program tajaan antarabangsa. Seminar keluar negara jika memenuhi syarat yang ditetapkan.  
✔ Menghadiri acara tajaan syarikat untuk para SID


Dan ini pula faedah untuk mereka yang benar-benar ingin mencapai impian bersama Shaklee :
✔ Bonus kepimpinan - Shaklee bayar ikut kelayakan
✔ Bonus Program Insentif - Shaklee bayar ikut kelayakan
✔ Program subsidi kereta
✔ Seminar, persidangan atau konvensyen - travel macam melancong
✔ Program insentif tambahan yang diumumkan dari masa ke semasa
✔ Pengiktirafan peribadi dalam Majalah Shaklee, majlis anugerah dan konvensyen

Saya juga percaya..

Dengan matlamat yang jelas, usaha tanpa henti dan doa yang berterusan, saya akan berjaya menggapai impian dan cita-cita tersebut. Semoga segala kepayahan, tangisan dan air mata yang telah tumpah akan membuka laluan untuk saya berjaya dengan Shaklee.

Dengan hanya menggunakan media sosial internet seperti Facebook, Instagram dan blog, perniagaan Shaklee semakin berkembang dengan lebih meluas. Saya juga tidak mengamalkan menyimpan lambakan stok yang berlebihan. Beli apabila perlu. Stok yang disimpan sekadar untuk kegunaan jangka waktu yang pendek untuk operasi penghantaran sekitar tempat tinggal sahaja. Ia sangat mudah. Apabila mendapat permintaan daripada lokasi yang jauh, saya akan menggunakan khidmat pos.

InsyaAllah. Apabila melakukan kerja semata-mata untuk beribadah dan mencari rezeki untuk anak-anak, ia akan dipermudahkan dan kejayaan pasti menanti dihadapan.

Anda ingin berjuang bersama kumpulan saya?
Boleh hubungi saya tanpa rasa was-was.

013-398 4050



----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Bangi & Kajang. 

Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 013-398 4050 Email : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...