HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Testimoni :Vitamin Shaklee super Hot

"Awak dah kawen ke?"

"Eh..anak 4? nampak muda lagi je?"

Best tak kalau dapat soalan-soalan yang sebegini? Kembang setaman tau!!

Ya. Ini antara soalan-soalan yang biasa saya dapat selepas setahun setia bersama vitamin Shaklee. Sekadar suka-suka. Bukan ada riak segala tau.

Situasi 1
Lokasi : Open house dirumah adik ( ini kisah benar )

Ketika bersembang dengan salah seorang tetamu, antara soalan pengenalan yang saya terima adalah:

Tetamu : Anak akak dua orang eh?

Me : Tak lah..akak anak 4 dah. Umur pun dah 3 siries.

Tetamu : Eh..nampak muda. Tak macam orang anak 4. Tak macam 3 siries pun. Orang-orang Shaklee semua nampak muda-muda ye..

Ok. MamaDhia dah kembang semangkuk.



Situasi 2 :
Lunch date dengan suami.

Ketika sedang makan, kami terserempak dengan x-schoolmate suami. Dalam perbualan, terselit juga pertanyaan;

Kawan : Eh..korang nie dah kawen ke?

Suami : Dah...aku anak 4 orang.

Saya?

Eh? Mungkinkah ini effect daripada vitamin Shaklee yang kami ambil?
Menjadikan kami sihat, tiada masalah kulit, dan nampak muda.

Kembang setaman pula.

Anda nak nampak  muda seperti kami?
Jom makan vitamin Shaklee.

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Bangi & Kajang. 

Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 013-398 4050 Email : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...