HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Set Penyusuan Triple M : Testimoni Sendiri

Alhamdulillah....

Allah murahkan rezeki anak-anak saya, Irdina Nur Eizzara dan Dhia Nur Amani.
Kedua-duanya berpeluang untuk menikmati vaksin terhebat didunia iaitu susu ibu. Walaupun Dhia minum susu formula di rumah pengasuh, Dhia memang menolka mentah-mentah susu formula apabila pulang kerumah. Dan untuk Irdina, saya akan berjuang untuk menyusukannya hingga ke usia 2 tahun.

Apa rahsianya?

Tiada rahsia lagi. Sememangnya saya mengamalkan set Penyusuan Triple M untuk membantu saya mendapatkan tubuh yang sihat selalu. Pengambilan air masak sekurang-kurangnya 3 liter sehari adalah satu kewajipan juga. Selain daripada itu, sesi mengepam susu mengikut jadual mestilah dipatuhi. Memandangkan tempoh masa mereka diletakkan di rumah pengasuh adalah singkat, saya hanya mengepam sebanyak 3 kali sehari dan melebihkan sesi direct feeding.



Alhamdulillah, saya berjaya mendapatkan 8oz - 10oz untuk satu sesi mengepam. Walaupun tidak banyak seperti orang lain, saya tetap bersyukur kerana ia mencukupi keperluan anak-anak saya yang berdua itu.

Set Penyusuan triple M

Set Triple M terdiri daripada;
Triple M = Vitalea, B Complex, Vitamin C, Alfalfa, Ostematrix dan ESP
Dan saya menambah Omega Guard didalam pengambilan harian untuk proses menurunkan berat badan.

Setiap pagi sebelum bersarapan dan memulakan aktiviti menguruskan anak kesekolah, saya akan mengambil sesudu ESP yang dibancuh bersama segelas milo suam. 
Selepas bersarapan pula, saya akan mengambil sebiji Vitalea, B Complex dan 2 biji Vitamin C.
Keempat-empat vitamin ini diambil bertujuan untuk memastikan tahap kesihatan tubuh berada didalam keadaan yang baik dan cergas untuk melaksanakan tugasan seharian.

5 biji Alfalfa dan 2 biji Omega Guard saya ambil selepas makan tengahari. Selain daripada menjadi milk booster, alfalfa juga sangat membantu proses detox keatas tubuh selepas pengambilan berbagai jenis makanan. Ia juga sangat bagus untuk pembaikan sistem dalaman peranakan wanita.
Omega Guard pula membantu untuk memecahkan lemak didalam tubuh. Selain itu, ia juga sangat bagus untuk perkembangan otak dengan adanya kandungan Omega 3. Secaratidak langsung, kebaikan Omega Guard akan disalurkan kepada anak-anak saya melalui susu ibu.

Sekali lagi saya akan mengambil 5 biji Alfalfa dan 2 biji Omega Guard selepas makan malam. Saya tidak akan meninggalkan sesi makan kerana saya memerlukan tenaga dan semua nutrien didalam makanan untuk menghasilkan susu ibu. 

Sebelum masuk tidur, saya akan mengambil sesudu ESP yang dibancuh bersama segelas milo suam serta 4 biji Ostematrix. Ia bertujuan untuk saya mendapatkan tidur yang lena dan dapat bangun keesokan hari dengan lebih bertenaga. Ostematrix membantu saya untuk menjaga tulang memandangkan peningkatan usia dan telah melahirkan anak.

Alhamdulillah, selain daripada membantu saya mendapatkan tubuh yang sihat, penghasilan susu ibu yang banyak, kesemua vitamin ini juga membantu saya untuk menurunkan berat badan. Kini, saya berat telah turun sebanyak 17kg selepas bersalin. Saya sedang menurunkannya lagi hingga berat sasaran yang saya kehendaki. InsyaAllah.

Anda ingin mengikut jejak langkah saya?
Jangan malu untuk hubungi saya ye...

Noriah | sid 866979
013-398 4050

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Bangi & Kajang. 

Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 013-398 4050 Email : nadhira.haqim@gmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...