HOME SHAKLEE GIVEAWAYS BY ME PENGHANTARAN HUBUNGI


back2topibn2ism

Vitamin Ibu Hamil : Nutrisi Penting untuk Ibu dan Bayi

Alhamdulillah...
Minggu ini dah masuk minggu ke 22 kehamilan ke-4 saya. 
Syukur kerana kali ini, saya dapat menjalani proses kehamilan tanpa rasa stress ditempat kerja. 
Dengan bisnes online Shaklee, saya dapat buat kerja dari rumah sahaja.

Alhamdulillah juga saya sudah berkenalan dengan suplemen Shaklee untuk kehamilan ke-4 ini. Syukur dapat menikmatinya tempoh ini dengan sihat dan ceria...;)




Apabila disahkan hamil, saya amat pasti mana-mana ibu hamil pun akan mencari maklumat mengenai kehamilan, pantang larang, info kesihatan, info pemakanan dan juga suplemen / vitamin yang perlu diambil saat hamil demi melahirkan bayi yang sihat dan cerdas.

Namun, ada juga ibu yang merasa ragu-ragu untuk mengambil vitamin dek kerana mitos-mitos yang berterbangan dimerata-rata tempat. Saya juga pernah termakan dengan mitos-mitos sebegitu dulu. Tidak ada pengalaman. Bertuahnya, saya hanya mengabaikan saja mitos-mitos tu..

Seorang ibu hamil seharusnya tahu apa tujuan pengambilan vitamiin / suplemen semasa kehamilan. Vitamin membantu ibu dan bayi untuk berada didalam keadaan yang sihat dan baik disepanjang tempoh kehamilan. Tumbesaran bayi didalam kandungan juga bergantung sepenuhnya kepada apa yang ibu ambil dan makan.

Vtamin Shaklee ibu hamil, vitamin Shaklee ibu mengandung



Apa kandungan Set Ibu Hamil ?

1. B Complex - Mencegah anemia, sakit kepala, keletihan, lemah semangat.

2. Vitalea -  Multivitamin, menampung kekurangan vitamin & mineral didalam tubuh.

3. Vitamin C - Mengurangkan gusi berdarah, lebam kulit, pemulihan kecederaan

4. Ostematrix - Menguatkan tulang, mencegah kebas dan kejang, meringankan stress

5. Omega Guard - Membantu tumbesaran otak bayi, meningkatkan sistem umun dan menyihatkan paru-paru

6. Energizing Soy Protien - Sumber protin, menguatkan rahim, baik untuk ulit ibu dan bayi.


Obimin dan Asid Folic tidak perlu diambil setelah mengamalkan Set Ibu Hamil ini kerana ia telah lengkap didalam Vitalea dan B Complex.

----------------------------------------------------------------------------------------------
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.

Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Pilihan COD - Bangi & Kajang.

Hubungi saya, Telefon / SMS / Whatsapp : 013-398 4050 Email : nadhira.haqim@gmail.com

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...